Для того, щоб наші фахівці могли назвати точну ціну перевезення, вам необхідно, в першу чергу. Вибрати оптимальний спосіб транспортування: авіа або морем. Далі важливі фактори, що впливають на ціну - габарити, вага, обсяг та найменування товару. А для страховки та митного контролю необхідно вказати область, в якій застосовується даний товар, вартість та торговельну марку.
Крім різниці у вартості доставки морем або повітрям, також має значення об'єм та вага. Ці обидва фактори враховуються одночасно, тому ніякі онлайн-калькулятори не зможуть дати настільки точного розрахунку, як зроблять це наші фахівці, які враховують при підрахунках всі тонкощі та нюанси. Але ще важливим є факт: чи належить ваш товар до класифікації «небезпечний вантаж». Від цього залежить і цінова політика. Наші фахівці обов'язково зорієнтують вас, які саме товари належать до цієї категорії.
Ні, у будь-якому разі, на кожен товар у контейнері мають бути окремі документи. Тому замовите ви одиночний чи збірний вантаж – від цього нічого не змінюється. Оформленням документації займаються наші фахівці, тому ви можете взагалі не переживати про якість надання цієї послуги або про те, що ваші оптові закупівлі будуть десь затримані або не пройдуть митний контроль.
Ми робимо все, що залежить від нас, щодо швидкості доставки. Дуже поодинокі випадки бувають, що вантаж затримується. Але ці форс-мажорні обставини абсолютно не стосуються роботи нашої компанії. Тим не менш, у будь-якому подібному випадку ми завжди тримаємо клієнтів у курсі подій. Статус замовлення ви можете відстежувати в онлайні або зв'язавшись безпосередньо з нашими менеджерами.
Ми продумали на цей випадок усе до дрібниць. Ми чекаємо на ваш вантаж на своєму складі до останньої посилки і тільки після того, як ви відмітите, що вже все прийшло – відправляємо його вам. У такому випадку вам не доведеться довго чекати, а враховуючи те, що ми займемося перепакуванням, вартість доставки теж буде вигідніша, ніж отримувати всі товари різними посилками.
Так, не рідко такі неприємності в онлайн покупках трапляються, особливо коли йдеться про опт. Але ми намагаємося максимально уникнути таких неприємностей і захистити своїх клієнтів. Тому рекомендуємо замовляти послугу перевірки: наші спеціалісти на складі дуже ретельно перевірять ваш товар, в результаті чого ви можете або повернути свої гроші, або все-таки замовити доставку в Україну. Ми дбаємо про чесність та якість угоди.
Америка – це країна, де безліч виробництв і всі вони налагоджені до бездоганності. Товарів, які країна може запропонувати нашим підприємцям, безліч. Як показує статистика, станом на сьогоднішній день в Україні досить небагато бізнесменів, які займаються продажем товарів із США. Тому, якщо ви вже досвідчений підприємець, але поки не продаєте товари з Америки, або ж ви тільки починаєте – товари зі Штатів можуть стати для вас справжнім шансом зробити свій бізнес унікальним та прибутковим. Деякі, хто вже готовий робити оптові закупівлі в Штатах, ніяк не продумають логістику,вигідну підприємствам. І поки ви думаєте, хтось більш заповзятливі вже користується послугами Open Team logistics. Ми знаємо, як зробити все правильно і швидко, а найголовніше, вигідно для вас.
Скористатися авіадоставкою вантажу із США тепер може кожен. Той, хто хоч раз спробує в експлуатації будь-який товар з Америки, навряд чи повернеться до інших виробників. Тому, чи займаєтесь ви просуванням власного інтернет-магазину одягу американських брендів, чи продаєте ви побутову хімію, чи є дистриб’ютором якихось конкретних товарів – сміливо замовляйте безпосередньо зі США.
Ми – компанія Open Team logistics, яка пропонує своїм клієнтам якісні та надійні логістичні послуги. Від професійної та компетентної консультації наших фахівців до безпосереднього отримання вашої посилки прямо до рук – усіма питаннями ми займаємося самі. Вам не доведеться шукати склад для зберігання, займатися оформленням документів тощо. Весь спектр послуг надається нашими досвідченими експертами.
Що є успішним бізнесом? Великі обороти, великий середній чек, наявність додаткових продажів, повернення клієнтів… Висока маржинальність товару. Як досягти останнього? Легко! Потрібно знайти правильних постачальників.
Переваг співробітництва з американськими виробниками безпосередньо – чудова ідея. Ви можете набувати техніку або побутову хімію – значення це не має, адже ціни в Штатах у рази нижчі, ніж ціни на подібні продукти в Україні. Ну а про якість сперечатися не доводиться.
І якщо з товарами все ясно, то доставка – це зовсім інший, складніший, дорогий, трудомісткий та енерговитратний процес. Щоб вам не довелося витрачати зайвого, щоб у вас з’явився надійний партнер, який займається логістикою, вам неодмінно варто звернутися до нас.
Компанія Open Team logistics займається доставкою авіавантажу зі США протягом кількох років і для нас це – один із пріоритетних напрямків. Ми прагнули відшукати
Найзручніші та найвигідніші шляхи якісного транспортування товарів з Америки в Україну. І в нас це успішно вийшло. Тепер ми можемо запропонувати найвигідніші та найнадійніші умови доставки та, зрозуміло, прийнятну цінову політику для наших клієнтів.
Для тих підприємців, які стають нашими партнерами, ми розробили вигідну програму лояльності, що дозволяє ще більше економити та, як наслідок, знижувати статті витрат на закупівлю та доставку.
Ми співпрацюємо лише легально, тому кожен вантаж, який прибув до нашої країни, проходить митну перевірку. Всі проблеми з логістикою та валютними платежами ми забираємо на себе. Ваше завдання – просто вибрати відповідний та потрібний вам товар, звернутися до наших спеціалістів з питання його доставки в Україну та оформити замовлення.
Доставка авіа вантажу зі США – це найшвидший спосіб отримати свої оптові покупки, при цьому найтриваліший термін отримання – 10 днів. Втім, варто враховувати, що вартість такого типу доставки традиційно найвища. Багато залежить від габаритів та ваги вантажу.
Звернувшись до нас хоча б один раз, ви одразу можете отримати кваліфіковану консультацію, точні терміни доставки та розрахунку вартості.